alla hjärtans dag hysteri

alla hjärtans dag hysteri. det är töntigt. men jag älskar det. jag sitter vid köksbordet i villan i lidköping, och mor och far skruvar ihop nya garderober ifrån ikea. jag är avundsjuk. men jag är lycklig. för jag har fullt upp med att skriva adresser på kuvert, rosa inbjudningskort, och det gör mig glad. hitta.se är en väldigt användbar sida. om en stund ska jag och pappa ta bilen till trollhättan, och fortsätta skruva där. och jag längtar. till söndag. till alla hjärtans dag. då ska jag iaf ge bort en sötsak. till mitt krull. och om det är någon som vill ge mig någonting så vill jag gärna ha en ring i rött guld, med en rubin som är formad som ett hjärta, med småsmå diamanter runtomkring. ja tack. jag tror minsann att jag borde köpa den till mig själv.. fast min syster skulle ha köpt den, om det var så att hon hade haft några tusen i bakfickan. det gjorde mig glad.

dock funderar jag på att köpa en annan ring. en aningen billigare. bara för att jag är en sån där tjej, som bara vill ha och ha. det är sant. det är så jag är. en materialist. en riktig shopaholic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0