alla hjärtans dag..

alla hjärtans dag.. igår var vi hos robin och tobias, och innan förfestade vi med sofias mamma, pappa och sandra & P med kaffe och brownies. det slutade med att sandra fick jäättevarmt kaffe över sig OCH sofias nya duk.. en konstig förfest, och en jäättekonstig kväll överhuvudtaget. vi skulle till robin och tobias som inte jag känner. på 21-års-tacos och lips och rockband. jag och sofia var bäst! i slutet satt vi där själva och sjöng.. sebastian kom och det blev konstigt, fast han var lite söt ändå. när vi skulle gå gick min strumpbyxor sönder ÄNNU mer och sofia kasta in mig i hissen och vi åkte upp och ner, upp och ner, tills jag hade bytt till nya.. vi är smarta. sen gck vi till oleary's och det var jättekallt. min första gång på nya oleary's ju. en tjej spydde och vi sprang, jag, sofia, sebastian och janne. fast sedan fick inte vi vara med sofia och sebastian mer. så vi gick.. mysigt. sedan blev allt jättekonstigt och vi fick inga mer sms. och sebastian lämna oss. och oleary's. jättearg. och ledsen. och sofia ville hem till sin pojkvän, nallen. och vi var tvungna att överväga om det skulle bli en till natt på sofias soffa. det var lite svårt att bestämma sig. men vi gick hem till mig, fast vi pratade med sofia i telefon heeela vägen minsann. så att hon INTE skulle känna sig ensam liksom. konstig kväll, mysig natt, och mysig morgon.

nu är jag hos sofia på te. och ikväll blir det mer romantiskt. hoppas jag. väldigt mycket




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0