bara för att jag tycker om

bara för att jag tycker om. den här bilden. och sofia. och oss. och mina fina rosa, fina underbara rosor som jag fick av annelie, maria och karin på petronellas. jag tycker om.



och också för att jag tycker om min fiafia, och jag är vääldigt rädd om henne. OCH om hon är ledsen, så är jag det med. så jag säger nej. man får inte vara elak mot fina flickor. det är förbjudet



alla hjärtans dag på petronellas. mycket kreativt och töntigt - men alla hjärtans dag är töntig. och då får man faktiskt. längtar tills fredag, då får jag dricka kaffe, prata skit, prova kläder och vara lyckligare än lycklig. det räcker faktiskt för att jag ska vara lycklig. och affären är rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0