but i know how i feel about you now

but i know how i feel about you now. hihi. jag är sådär lycklig idag. för ingenting. ingen skola idag, för jag ska iväg och pricktesta mig oså. mamma. hjälp. men om en stund ska jag iväg till gymmet. jättepepp. i rosa träningskläder såklart. jag saknar min andreas. därför längtar jag till sommaren. jag vill åka röd snyggbil. och cruisa. och nu kanske jag kan åka svart snyggbil också. det gör mig sådär hemskt lycklig! sommar. ge mig sommar. jag har massor att göra idag. och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna. men nu blir det gymmet i alla fall, sedan måste jag handla, och ska försöka hinna med en kaffe med rebecca och jag skulle väldigt gärna vilja shoppa lite där i mellan. och fika med em. sedan träna spinning med klara, och efteråt ska vi mysa. mysa höstlov, för klara. sedan har jag bastudejt. med en bastu. och en ganska så bra kille oså.

oj. nu måste jag. dricka te. dra mig till gymmet. längtar efter en lugn helg. utan alkohol. LYCKA TILL

Kommentarer
Postat av: Sandra Poulsen

My better half <3

2010-03-03 @ 11:12:19
URL: http://sandrapoulsen.blogspot.com
Postat av: Lesly Valencia

Hej hej! allt bra med dig? Det var ett tag sen, vad göru nu för tiden? pluggar fortfarande :) går det fint?



ville bara säga att jag har en liten utlottning på min blogg så det är bara att kommentera att du vill vara med så har du chansen.



Hade så bra!

2010-05-30 @ 23:10:50
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0