ge mig min barndom tillbaka

ge mig min barndom tillbaka. eller jag tror att jag har den kvar. jag är fortfarande lika lycklig. jag kan fortfarande lyssna på håkan hellström och få slaganfall, för det gör mig sådär barnsligt glad. och jag kan fortfarande skratta åt mig själv när jag gör dumma saker, och jag kan fortfarande få minnesluckor, och vakna upp och inte vara bakfull. jag är en tönt. mina vänner säger att jag inte är en tönt. men jag är det, innerst inne. på utsidan är jag bara SNYGG. vilken tur att jag har en rosa blogg, som är ganska töntig, där jag kan skriva vad jag vill. lyckorus. snart kommer sandra gustavsson hit och dricker kaffe, hon har skolkat idag.. jag vill också skolka. och fiffi ska komma och se min lägenhet. det vore konstigt om jag inte vore lycklig.

fanfanfan, det skulle vart du. jag lyssnade på thåström igår. och grät, och svor. senaste gången jag grät var på julafton. jag tror inte att jag gråter sådär ofta. eller egentligen gör jag väl det. fast igår var jag inte ens ledsen, jag bara ville gråta, för att det kändes orättvist. jätte-orättvist. och thåström brukar få mig att gråta.

olle, det är fint. morfar. ingen man har gråtit, eller skrattat så mycket för min skull. det kommer nog ingen göra tror jag. jag älskar dig så mycket så det gör ont. men om det är helt rätt, så ska kärlek göra ont. och allt du sa var sant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0