girls just wanna' have fun

girls just wanna' have fun. but what if it's not that fun anymore? det är liksom måndag. men jag är ledig ända till torsdag, det är jag väldigt lycklig över. men det är fortfarande mitt i veckan. och jag tycker väldigt mycket om helgerna. massor. idag har jag och sofia suttit på gillet, nästan hela dagen.. det är vårat nya ställe, det är nog där ni borde leta ifall vi inte befinner oss i någon av våra lägenheter, för vi är där ganska ofta liksom. jag tror att vi sörjde. en stund. i början. men jag måste säga att just nu så är jag väldigt lycklig, i ren allmänhet liksom. igår var det alla hjärtans dag, en mysig alla hjärtans dag tror jag. jag fick present, och en rosa ros. rosen var det bästa måste jag säga, hallå, den var ju rosa. och av mamma fick jag ett guldhjärta med en diamant i. det är jag också väldigt lycklig över. klara gav mig ett läppglans i hjärtform ifrån hello kitty och det luktade jordgubb.


min favorit

fast den var inte sådär god som den ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0