jag var tvungen att citera sofia

jag var tvungen att citera sofia. och citatet är ifrån igår. ifrån våran tjejsuparkväll på järnvägsgatan.. "Det verkar inte som att killar bryr sig ifall man är snygg eller inte längre..." och det kanske stämmer. i alla fall i det som vi pratade om igår. fast vi är snygga, vi var snygga igår. och det ÄR viktigt. ännu en tjejsuparkväll, som var lyckad, den var det. vi drack hemmagjorda/sofia-gjorda groggar med sugrör och spelade spel, sjöng karaoke och gjorde guacamole mitt i natten. film också. HEMSK film. det VAR en lyckad kväll. och jag sov inte ensam, jag sov hos sofia. i sängen. sedan sov jag i soffan. inte ensam.



och sofia sminkade mig. lyx.

Kommentarer
Postat av: Carl-jan

VIlken film?

2010-02-08 @ 12:00:04
Postat av: miafia

dante's peak, tror jag bestämt.

2010-02-08 @ 18:24:06
URL: http://enshopaholicsgarderob.blogg.se/
Postat av: Carl-Jan

Spännande film. Brosnan e sexig

2010-02-08 @ 20:17:26
Postat av: miafia

florian!!

2010-02-09 @ 11:10:56
URL: http://enshopaholicsgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0