så får du mig ändå

så får du mig ändå. vad du än gör med mig nu, och vad du än försöker säga nu, så får du mig ändå. jag tänker tillägna det här blogginlägget till min flickvän. för att våra senaste konversationer har handlat om att vi vill ha sex. och vi vill ju ha sex. bra sex. inte med varandra dock. jag älskar hennes sms, mitt senaste var nog i söndags. "glad alla hjärtans dag. eller nåt. livet är skit här borta. hur mår du? jag saknar dig!" det är nog svårt för människor att förstå hur mycket vi älskar varandra och hur mycket vi har varit med om med varandra. frågan är bara varför min jävla människa flyttade till hultsfred. av alla ställen i hela världen. det är iaf därför våra telefonsamtal och sms är kvalitetstid numera. mitt svar på hennes sms var "är livet skit? kom hem då. nästa helg? jag vill om du vill. fast du kan säkert inte, det suger! jag hade sex igår. det sög inte. jag älskar dig!" och hon svarade "vilken tur att det inte sög. jag vill med ha sex. gärna nuö. som inte heller suger. med .... han är bra. jag önskar med att jag kunde. men jag är pank. big time. kom hit. nu. jag behöver dig. jag behöver prata. jag vill ha en bäver. hos mig." jag tror inte att någon behöver förstå. jag älskar att vi är vi. en bästa flickvän.


snygga student tjejer

heta brudar på aiya napa

fräscha flickor på hultsfredsfestivalen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar dig mest av allt i hela världen. Vi måste ses snart. Vi måste vara det vi är bäst på. Att vara oss <3

2010-02-16 @ 17:04:16
URL: http://sandrapoulsen.blogspot.com
Postat av: larry the cableguy

Nice

2010-02-19 @ 12:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0