inflyttningsfest

inflyttningsfest. att anordna ett facebook-event är inte mig grej, eller det är i alla fall inte mina vänners grej. men jag tyckte om kvällen, jag var lite kär, och stolt över min fina lägenhet. och jag har underbara vänner. jag var även på systembolaget för allra första gången, det var hemskt, jag ska aldrig gå dit igen. men jag köpte rosa champagne för 369 kronor, den var underbar, rosa. det är nog sant, jag ska nog aldrig gå dit igen. min lägenhet är ännu finare nu, för jag fick massa blommor och inredningssaker igårkväll, rosa saker. och jag har dansat, så jag fortfarande har ont i fötterna, benhinneinflammation och min knän gick nog sönder igår. men jag var lycklig, för jag fick dansa till känn ingen sorg för mig göteborg och till 80-tal senare på lipz. men jag sov väldigt gott, trots att jag sov ensam. och jag fick åka bil hem, ifrån lipz, till mig. skönt.



jag vet också varför jag hela tiden är såhär lycklig. och det är inte bara på grund av den där rosa champagnen. utan det är BARA tack vare alla mina vänner. vänner är det viktigaste. vänner som vill komma och hjälpa till att städa upp tomma ölburkar trots att de inte var med och förorsakade dem. vänner som vill vara på samma ställe som en själv. vänner som bankar hårt på insidan av fönstret på espressohouse och vill kramas trots att man både är bakfull och ful. vänner som mina. det gör mig lyckligare än någon annan.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag blev jätteglad när jag såg dig utanför espresso house :) bara så du vet <3 ses snart

2010-02-02 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0