jag har midjemått 69 cm

jag har midjemått 69 cm. det är varken överviktigt eller farligt. och jag har ingen ångest. men jag ska springa kraftprovet i sommar, och jag ska sluta äta godis. hihi. men godis är gott. mycket godare än mat. jag skriver lite konstigt, för jag är nyvaken och inatt sov jag på soffan. min rosa soffa. jag somnade framför parlamentet och kände mig ganska ensam. men kvällen var mysig, jag kom hem ifrån göteborg vid sex, och klara var förbi här en snabbis och lämnade mitt busskort. vid sju gick jag mot klaff-bron för att möta upp rebecca. vi drack massor med kaffe och det var en bra torsdagskväll. idag ska jag ta tåget åt andra hållet och åka till åmål för att hälsa på farmor. men bara över dagen, vi ska luncha och gå på stan. och ikväll ska jag på tjejkväll hos sofia. jag är en lycklig tjej, med nya trosor



tack rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0