micropopcorn, techno och sofia

micropopcorn, techno och sofia. jag tror att under den här veckan som jag har bott i min lägenhet så har jag ätit minst fyra påsar med micropopcorn. och jag har inte ätit någon ordentlig mat, förutom lunch hos moa, och take out och hos farmor. min spis fungerar inte. den har nog inte fungerat under hela tiden jag har bott här men jag har inte lagt märke till det förrän idag. och det är lördag, och människorna över mig sjunger karaoke, till techno, och hoppar upp och ner. i början fick jag för mig att dem hade sex, men jag ångrade mig. det är lördag och jag är trött. jag vill sova. men tur jag har världens bästa sofia. sofia, fia gustavsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiafia gustavsson ;) tsssssssss...och miafina våldgästade hemköp igår.. hahahaha

2010-01-23 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0