ni två, som fortfarande kallar mig maria

ni två, som fortfarande kallar mig maria. ni två, ni två gör mig väldigt lycklig. igår var viktoria här. en underbar avslutning på en dålig dag. vi åt tårta, och jag försökte få viktoria att dricka kaffe. men nej. vi delade ut julklappar ifrån förgående år, och födelsedagar. och jag fick världens finaste 20-års-present. jag tror ingen har sådär fina vänner som jag har, ingen alls.


eller sådär snygga vänner som jag har heller

MIN FÖDELSEDAG förövrigt var väldigt bra. jag sov i lidköping, och pappa fick väcka mig, med sång såklart. och mamma gjorde iordning frukost. lyxigt! min älskade syster hade redan firat mig på tolvslaget, jag fick trosor och bh, sammets-leggings och söt nalle. och sedan tog jag tåget till skolan, gick på föreläsning, tog tåget hem till trollhättan. STOR-handlade med mamma på maxi, åt tårta med mamma och mormor hos mig. och kvällen blev mysig tack vare klara och rebecca. jag fick kärlekste, blomma och ljus. fina vänner minsann. senare på kvällen fick jag mer besök och sång, och presentkort på go-kart. hihih. och jag känner mig inte en dag äldre!

nu ska jag iväg till lidköping igen om en stund, och träffa mamma, hämta ut min nya iphone (lycka!), och shoppa lite. och ikväll ska jag hem till sofia och få middag. mysigt!

Kommentarer
Postat av: viktoria

åh MARIA! LOVE YOU!!

2010-02-16 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0