som jag hade dig förut

som jag hade dig förut. jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut. jag var tvungen, för det är sådär bra, och fint. och för din skull, sofia. det är söndag, och jag har varit hos sofia, och hon har varit här. jag är lycklig. hihi, ibland tror jag att jag är lycklig jämt. men det är jag inte, jag är olycklig ibland, men oftast inte sådär länge. just nu blir jag lycklig av melissa horn, kaffe och min lägenhet. och en miljon till saker, jag lovar.

om en stund kommer klara över, på kaffe såklart. och ikväll ska jag åka hem, eller bort. hem till mamma, pappa, och en underbar liten lillasyster. för imorgon, igen, fyller jag 20 år! jag fyller 20 år.

Kommentarer
Postat av: K

snabbkaffe i fina koppar<3

2010-01-24 @ 21:28:26
URL: http://klaralinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0