uppdatering

uppdatering. jag kände att det var dags att uppdatera bloggen och vad som har hänt de senaste dagarna. och det är ganska mycket, tro mig. i tisdags var vi som sagt VIP på p3-guld galan, jag och sandra, på första raden vid scenen. på första parkett, hihi. och före minglade vi och drack champagne. på onsdagen gick vi upp tidigt, åt hotellfrukost och jag tog en promenad till centralstationen och åkte tåg fram och tillbaka till borås. lunchade med moa i hennes lägenhet. underbar lägenhet, underbar moa. sedan tog jag och sandra tåget hem. jag bjöd klara på kaffe hemma hos mig, och hon hade med sig årets första semla. på kvällen blev det mysigt, trött men mysigt. lite ensamt. morgonen var bättre, mysigt med J. idag alltså. jag följde med sofia till göteborg, hon skulle till skolan, och jag drack te med moa. och nu är jag hemma igen. lite trött, och med skoskav, men lycklig. snart kommer rebecca hit på kaffe och mycket skvaller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0